בדיחות קורעות!

מה קורה ? רציתי לשאול אתכם איך אתם מבלים בחום הכבד?ו

תמישכו לבלות ועד אז קבלו עוד כמה בדיחות מצחיקות:

  1. כשהייתי ילד פחדתי מהחושך. היום, כשאני מקבל חשבון חשמל, אני פוחד מהאור.
  2. הילד אומר לאימו, "אימא, מלאכים עפים, נכון?" "כן", עונה האימא, "למה אתה שואל?" "כי אבא אמר לעוזרת – מלאך שלי– והיא לא עפה", סיפר הילד. האימא השיבה בכעס, "אל תדאג חמוד שלי, מחר היא תעוף…"
  3. המורה שואלת את התלמידים "איפה נמצא ריבונו של עולם?" ואז אחד הילדים עונה "בשירותים!" המורה שואלת אותו: "אסור לדבר ככה כל ריבונו של עולם, אבל בכל זאת תגיד לי למה דווקא בשירותים?" התלמיד: "כי תמיד כשאבא שלי נכנס לשירותים אמא שלי אומרת לו: ריבונו של עולם מתי תצא?"
  4. מורה: מהי שרשרת המזון? תלמיד: תאילנדי אוכל כלבים, כלבים אוכלים שיעורים…

                                                     המשך יום מעולה! ממני חנוש:)

כתיבת תגובה