סיפור חיי

היוש חזרתי אליכם ועכשו אספר לכם את סיפור חיי אם זה מרתק אתכם הישארו איתי זה הסיפור:

מאז ומתמיד הורי רצו ילדים אך לא הצליחו. הם טופלו אצל רופאים וטסו לחו"ל לקבל את ברכות הרבנים וגדולי הדור,

בקיצור הרבה תלאות ואכזבות.

עד שיום אחד בחודש  אוגוסט 10\8 נולדתי תינוקת קטנה ומתוקה.

אך כל השימחה הרבה של המשפחה והעיתונאים הרבים היתה מהולה בעצב גדול ולמה?

תאומי זכרונו לברכה שהיה איתי בבטן אימי מת בלידה מהרעלה ברחם של אימי.

לאחר שנה וחצי היתה הפתעה גדולה אימי ילדה עוד תינוקת במתנה זוהי אחותי הקטנה שילת טליה.

ומאז אנו משפחה מאושרת.שהשמחה לא משה מביתה ולא תעזוב לעולם.

תגיבו לי אם תרצו ותזכרו אני תמיד פה בשבילכם ותזכרו תמיד להודות לאלוקים על הטוב אשר נתן לכם:)

                                                      באהבה ענקית חנוש:)

4 תגובות בנושא “סיפור חיי

  1. חן היקרה,
    הסיפור שלך מרגש מאוד, אולי את אפילו לא יודעת כמה.
    אני זוכרת את התלמידים של אימך (שהיו בערך בני גילך), מתרגשים ומדברים על זה.
    וכן, גם הכתבה בעיתון היתה מרגשת ומלאת תקווה.

    תמשיכי להיות נהדרת כמו שאת 🙂

    1. לירדנה היקרה,
      התרגשתי מאוד לקרוא את תגובתך תודה רבה על ההתיחסות.
      אני ומשפחתי אוהבים אותך מאוד ומתפעלים כיצד את מנהלת את הספריה ברמה במגוון פעיליות.
      ישר כח המשיכי להיות כזו:)

      באהבה חן

    1. לאילנה היקרה תודה רבה על התגובה שמחתי מאוד לקבל אותה ,
      ואני נהנית בקורס איתך.

      באהבה חן

כתיבת תגובה